Foto reminiscencje

Minął już prawie tydzień(i to strasznie upalny) od powrotu, a ja dopiero teraz znalazłem chwilę żeby zabrać się do relacji z wyjazdu. Planowałem opisać wszystko po kolei. Że w tarnie rozpoczęliśmy rozwspin, że było tam strasznie gorąco, że drogi po 50m, że nie było wytrzymałości, że się udało 7c+ OSem, że Chomik, Ewa i Seba szybko sieknęli 7c i że dobre mają tam rogaliki. Chciałem też wspomnieć o autostopowej podróży Konrada z Lyonu do Millau w tempie zaledwie 36godzin, o tym że Chomik znienawidził Francuzów za ich drogie rowery na każdym rogu i o Kanadyjczyku i Libance mieszkających w Omanie. Miał się też przewinąć nasz kempowy sąsiad Harry, znienawidzone holenderskie dziecko-syrena i moje niezakończone sukcesem trzydniowe wstawki w 8b+ o nazwie Kurczak Curry. Potem miał być dłuższy fragment o Rodellarze, że byłem tam już piąty raz i nigdy nie widziałem tak mało ludzi, że temperatury były niższe niż w Polsce, że dobra ciabata, tanie paliwo, że płakałem że nie wziąłem knee padów, że Konrad rozwinął skrzydła i zrobił 2x 7b i jedno 7b+ i że reszta się zafiksowała na projektach, a czasu było za mało. Na koniec miałem zamiar jeszcze ponarzekać jak to w Polsce gorąco i zaprosić chętnych na sierpniowy kurs skałkowy na jurze.
W skrócie taki był plan na ten post, ale przed chwilą stwierdziłem, że po prostu wrzucę kilka zdjęć 🙂

1

Konrad pozdrawia z Tarnu

2

Les Vignes

3

Ewcia na 7a+

4

Kurczak Curry

5 6 7 8 9 10 11 12 13

14

Chomik walczy w stropie Familli Manson

15

Kalandraka

16 17 18 19 20 21
P.S. Zainteresowanych kursem skałkowym zachęcam do kontaktu!

2 comments

Skomentuj

