One month In paradise

„To jest RodeRaj”, tak na moje pytanie o urodę Rodellaru odpowiedział Przemek. Podpisuję się pod tymi słowami w 100%. To był mój szósty wyjazd w to miejsce, ale już wiem, że chcę tam wrócić za rok! Poniżej krótka historia opowiedziana zdjęciami, a na końcu cyferki ;]

El delfin por detras - chyba najbardziej fotogeniczna skała w Rode

El delfin por detras – chyba najbardziej fotogeniczna skała w Rode

I samo miasteczko widziane z wąwozu Mascun

I samo miasteczko widziane z wąwozu Mascun

Bikini boulders ;]

Bikini boulders ;]

x2 ;]

x2 ;]

Bikini jumpers!

Bikini jumpers!

Michał na Philipe Cuisinere 8b/b+

Michał na Philipe Cuisinere 8b/b+

Ida na Alter Ego 8b

Ida na Alter Ego 8b

Zuzia na Caprichos de Lujuria 7b

Zuzia na Caprichos de Lujuria 7b

Jakiś Hiszpan na Iron Man 7b+

Jakiś Hiszpan na Iron Man 7b+

Radość po udanej wstawce - A Cravita 8a flash

Radość po udanej wstawce – A Cravita 8a flash

Dostawa sprzętu z Alpin Sklepu :)

Dostawa sprzętu z Alpin Sklepu 🙂

Warszawska młodzież ;]

Warszawska młodzież ;]

Ewcia w odmętach Las Ventanas del Mascun

Ewcia w odmętach Las Ventanas del Mascun

Grupowe selfie :P

Grupowe selfie 😛

Wieczorne klimaty

Wieczorne klimaty

Kierownik wycieczki :P

Kierownik wycieczki 😛

I jego świta

I jego świta

Rest day

Rest day

Perros no!

Perros no!

„Albin”

I obiecane cyferki:

Geminis, 8b+/c RP – Najlepsza droga w Rode! Przynajmniej z tych które robiłem 😉 Pierwsze wstawki odbyłem już 3lata temu, ale dopiero teraz poczułem, że jest w zasiegu. Po kilku próbach, w swoim firmowym stylu spadłem 3razy na ostatnim ruchu, aż w końcu sie udało. Uff.

Alter Ego, 8b RP – Razem z Kings of Metal przeznaczyłem ją na dorobienie zaniedbanej przed wyjazdem wytrzymałości, opłaciło się 🙂

Florida L1, 8a+/b RP – Piękna, siłowa linia, na L2 za 8c zabrakło mi dosłownie jednego dnia. Musi zaczekać na za rok.

The Kings of Metal, 8a+ RP – Składa się z dwóch odcinków za 7c+ przedzielonych nohandowym „kolanem”. Ja po zrobieniu pierwszego pobiegłem już do końca 🙂

A Cravita, 8a Flash – Czaiłem się na tego flasha na prawdę wiele lat… Mega klasyk!

Rebelion en la Granja, 8a RP – Spodobała by się panelowcom. Kilka zgięć po słabych chwytach i jesteś pod stanem.

Spasiba + Iva, 7c+ OS – Same klamy 😉

One comment

Skomentuj

